دانلود نرم افزار CADAM تحلیل پایداری سد های بتنی

آوریل 18, 2012 1 دیدگاه

دانلود نرم افزار CADAM تحلیل پایداری سد های بتنی :

مهمترین هدف این نرم افزار بررسی پایداری سدهای بتنی وزنی از لحاظ واژگونی، لغزش وتحلیل تنش ها در سد ها می باشد. تحلیل پایداری برای بارگذاری هیدرواستاتیکی وزلزله انجام می گیرد.

قابلیت های مهم این نرم افزار به شرح زیر می باشد:

1-تعریف مقطع هندسی سد با در نظر گرفتن شیب های مختلف در بالادست وپایین دست وهمچنین در نظر گرفتن انحنای شیب بالادست و تاثیر آن در مدل سازی زلزله

2-بدنه سد را می توان با توجه به اینکه بتن ریزی به صورت قالب ولایه ای صورت می گیرد، این انعطاف در برنامه وجود دارد که بدنه سد به صورت لایه ای با شیب های مختلف تعریف شده که هر لایه با لایه بعدی دارای JOINT هستند. مشخصات هر لایه قابل تعریف می باشد.

3- مشخصات joint ها از جمله مقاومت کششی وفشاری در حالت محتمل وماکزیمم قابل معرفی به مدل است.

4-اگر بخواهیم یک سد ساخته شده را مدل کنیم، ودر داخل بدنه سد دارای ترک باشیم می توان محل ترک وطول ترک یا درصد پیشروی ترک های در هر لایه به صورت دقیق مشخص گردد.

برنامه قابلیت بررسی وتحلیل ترک های اولیه، گسترش ترک ها وتاثیر ترک ها برروی فشارهای هیدرواستاتیکی کف را دارد. به طور کلی در بحث تحلیل تنش ها طول ترک های احتمالی وتنش های فشاری قابل محاسبه می باشد.

5-کلیه نیروهای استاتیکی وارد به سد از جمله نیروی آب، برخورد یخ به بدنه، رسوبات کف رودخانه وپدیده لبریز شدن آب از روی بدنه سد وفشارهای هیدرواستاتیکی به صورت دقیق قابل محاسبه است. رقوم سطح آب در بالادست وپایین دست در دوحالت بهره برداری(نرمال) وسیلابی وضخامت وطول یخ برخوردی در فصول سرد، ارتفاع رسوب ومشخصات آن قابل تعریف می باشند.

6- یکی از مهمترین موارد، تعریف گالری زهکش ومشخصات آن در سدهای بتنی وزنی می باشد. به طور کلی گالری های زهکش توزیع فشار به کف سد را عوض کرده ونیروی آن را کاهش می دهند.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید : http://www.cadam.com/ccd_downloads.htm

نرم افزار عمران و معماری

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

1 دیدگاه برای “دانلود نرم افزار CADAM تحلیل پایداری سد های بتنی”

  1. mohammad گفت:

    نرم افزار کادم در تحلیل عالی ست.

ارسال دیدگاه


6 − = 4

Forum