به سایت ایران عمران رای دهید

ژانویه 18, 2012 2 دیدگاه

به سایت ایران عمران رای دهید

 

 

 

 

 

جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون سه دوره آن از سال ۱۳۸۷ توسط پایگاه خبری وب سایت های ایران (وبنا) به همراه گروهی از فعالان و متخصصین حوزه وب در ایران برگزار گردیده است.

امسال نیز چهارمین دوره جشنواره در مقیاس بزرگتری و با برنامه های متنوع تر در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد و وب سایت های ایرانی در بیش از ۹۰ گروه مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترین های امسال نیز در پایان داوری در روز اختتامیه جشنواره معرفی و از آنها تقدیر گردد.

جشنواره وب ایران در آبان ماه ۹۰ به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد. کنسرسیوم وب یک انجمن بین المللی است که استاندارد های مربوط به وب را طراحی و تدوین می کنند

دوستان جهت حمایت از سایت ایران عمران در این جشنواره ما را یاری نمائید

جهت حمایت بر روی عکس زیر کلیک کنید

مهندسی عمران

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

2 دیدگاه برای “به سایت ایران عمران رای دهید”

  1. اصغر راضی گفت:

    باسمه تعالی
    با سلام و احترام ،
    ضمن تشکر از یکایک زحمت کشان و دست اندرکاران سایت ایران عمران ، اساسا اینجانب علاوه بر نیازهای علمی خود ، مطالب نو و روز را نیز در این سایت می یابم .
    رای بنده به این سایت : خیلی غالی
    با التماس دعا

    • وفا طاهری گفت:

      سلام
      ممنون آقای راضی واقعا سعی ما بر آنست که در این مطالب منحصر بفرد خود را ارائه دهیم
      امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه دهیم و نظرات شما به ما دلگرمی میدهد که در ادامه راه کم نیاریم باورتون نمیشه خیلی وقتا خسته میشم کم میارم بی خیال سایت میشم اما بازم به همین نظرات دوستان دلمون خوشه حتی کلیه پسورد ها رو برداشتم عضویت صفحه اول نداریم و بسیاری از محدودیت ها را برداشتیم

ارسال دیدگاه


6 + = 9

Forum