دانلود نمونه فرم پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دسامبر 18, 2011 2 دیدگاه

دانلود نمونه فرم پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

این نمونه فرمها برای پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد میباشد

این آیین نامه به منظور انطباق مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی با مصوبات شورای عالی برنامه ریزی برای تمامی دوره های کارشناسی ارشد به شرح زیر توسط شورای پژوهش دانشگاه تدوین شد و در تاریخ 24/08/76 به تصویب شورای دانشگاه رسید.

مادة 1

اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه با داشتن حداقل مرتبة استادیاری و کد شناسایی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند به طور همزمان حداکثر در 5 پایان نامة کارشناسی ارشد به عنوان استاد راهنما و در 5 پایان نامة کارشناسی ارشد به عنوان استاد مشاور همکاری نمایند. اعضای هیأت علمی نیمه وقت و مدعو نیز با داشتن حداقل مرتبة استادیاری و کد شناسایی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند به طور همزمان در 3 پایان نامة کارشناسی ارشد به عنوان استاد راهنما و در 3 پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان استاد مشاور همکاری نمایند.

تبصرة 1

چنانچه استاد راهنما و یا مشاور در دانشگاه آزاد اسلامی شاغل نباشد، داشتن درجة دکترا به منظور هدایت یا مشاورة پایان نامه های کارشناسی ارشد برای وی الزامی است.

تبصرة2

دارندگان درجة دکترا از سایر مؤسسات و مراکز که عضو هیأت علمی نباشند، در صورت دارا بودن شرایط علمی و عمومی، می توانند راهنمایی یا مشاورة پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد را به عهده گیرند.

تبصرة 3

در رشته هایی که استادیار به تعداد کافی وجود ندارد، استاد راهنما را می توان با تأیید معاون پژوهشی سازمان مرکزی از بین مربیان برجستة دانشگاه که دارای حداقل 10 سال سابقة کار مفید آموزشی و پژوهشی باشند، انتخاب کرد. این تبصره اعضای هیأت علمی با درجة دکترای عمومی در رشته های پزشکی، دامپزشکی، دندانسازی و داروسازی را نیز شامل می شود.

تبصرة 4

اعضای هیأت علمی که راهنمایی 3 رسالة دانشجویان دورة دکترا را به عهده داشته باشند نمی توانند به طور همزمان در بیش از 3 پایان نامة کارشناسی ارشد به عنوان استاد راهنما تعیین گردد.

تبصرة 5

اعضای هیأت علمی واجد شرایط این ماده در صورت تمایل و نیاز می توانند در سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در. ..

دانلود فرمها

کارشناسی ارشد

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

2 دیدگاه برای “دانلود نمونه فرم پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد”

  1. اصول طراحی موزه و نقشه های یک موزه ایرانی | پرتال علمی آموزشی عمران یار گفت:

    […] دانلود نمونه فرم پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد […]

  2. http://aloofpageant3094.soup.io گفت:

    whoah this blog is excellent i really like reading your posts.
    Stay up the great work! You know, lots of people are looking round for this information, you can aid them greatly.

ارسال دیدگاه


9 − 8 =

Forum