قیمت آهن آلات در بازار ایران

نوامبر 06, 2011 1 دیدگاه

درود

با توجه به استقبال کاربران از اطلاعات قیمت آهن در بازار ایران تصمیم بر آن شد که این قیمت و اخبار مربوط به آهن آلات در سایت به روز شود تا همه کاربران عزیز از آن استفاده کنند

در جداول محل تحویل کاملا درج شده است

قیمت آهن آلات و پروفیل های ساختمانی

 

بشرح زیر میباشد

قیمت های هفتگی در سایت ایران عمران  

اخبار :

کاهش 8‌درصدی قیمت‌ها
مهدی‌رضایی ازکارشناسان بازار محصولات فولادی نیز درباره وضعیت قیمت آهن و میلگرد، گفت: قیمت میلگرد از 950 تومان هفته گذشته به 865 تومان در هر کیلو رسیده است.

وی با بیان این‌که کاهش 8 درصدی محصولات فولادی در بخش تیرآهن هم رخ داده است، متذکر شد: تیر‌آهن 14 در هر شاخه 126 هزار تومان شده است. همچنین تیرآهن 16 و 18 به ترتیب به 156 و 181 هزار تومان رسیده است و این در حالی می‌باشد که تیرآهن 14 و 16 اصفهان در هر کیلو 825 تومان و تیرآهن 18، 810 تومان است و البته به‌نظر می‌رسد سیر نزولی قیمت محصولات فولادی ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: نبشی هم از دسته محصولات فولادی می‌باشد که با کاهش قیمت روبه‌رو شد و اکنون نرخ آن به کیلویی 860 تومان رسیده است. رضایی احتکار در بخش محصولات فولادی را درست ندانست و گفت: فروشندگان به قدر نیاز خود محصولات فولادی را انبار می‌کنند اما این به منزله احتکار نیست، با این اوصاف ممکن است افرادی سودجود از این صنف و یا صنف دیگر اقدام به احتکار بکنند که نباید این افراد در گروه فروشندگان واقعی قرار بگیرند.

بازار آهن و پروفیل, مطالب ویژه و اخبار

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

1 دیدگاه برای “قیمت آهن آلات در بازار ایران”

  1. قیمت آهن لات - سایت قیمت گفت:

    […] قیمت آهن آلات در بازار ایران – ایران عمران […]

ارسال دیدگاه


9 + = 18

Forum