دانلود نقشه اتوکد موزه با طراحی بسیار زیبا

دسامبر 26, 2012 بدون دیدگاه

دانلود نقشه های موزه

این نقشه ها 15 مگا بایت حجم داشته به همین دلیل در سه قسمت برای دوستان آلود میگردد قبل از دانلود میتوانید عکس های تهیه شده از فایل های اتوکد را در انتهای پست مشاهده نمائید

تعریف موزه

هدف اولیه از پیدایش موزه ها به مفهوم نوین به روش شناخته شده امروز ، ایجاد مکان هائی برای نگهداری اموال شخصی و یا ثروت صرفا ملی بوده است . اشتیاق به گرد آوری اشیاء زیبا ، گرانبها و کمیاب امری است که ریشه در نهاد و سرشت آدمی دارد. در حقیقت همه تمدن ها از ابتدائی ترین تا پیشرفته ترین آنها در تمایل به گرد آوری اشتراک داشته اند .

موزه ها بعنوان موسساتی در جوامع نوین وظیفه دارند اشیائی را که به لحاظ فرهنگی ارزشمند هستند نگهداری نموده و تا سرحد امکان از ویرانی و زوال مصون دارند. موزه ها در قبال این گونه اشیاء همان نقشی را دارند که کتابخانه ها در برابر کتب و بایگانی ها در قبال اسناد رسمی دارند موزه در اصطلاح ، محلی غیر انتفاعی است که اهداف آموزشی دارد ، وظیفه جمع آوری و نگهداری آثار هنری را دارد و به وسیله جمعی متخصص اداره میشود .

از نظر مکانی تاکنون تعریف تئوری جامعی که مشخص کند موزه به طور دقیق چگونه مکانی است ارائه نشده است. موزه هائی که ساخته شده اند گویای این مطلبند که موزه بدون تعریف خاصی که بتواند بطور جامع در مورد کلیه موزه ها صادق میباشد میتواند بوجود آید و هر موزه شکل خاص خود را داشته و در دسترس عموم قرار گیرد . اما از نظر لغوی موزه اینگونه تعریف شده است :

مجموعه آثار باستانی ، عمارتی که آثار باستانی در آنجا نگهداری یا به معرض نمایش گذاره میشود در یونان قدیم نام محلی بوده که در آنجا به مطالعه صنایع و علوم می پرداختند و نیز نام تپه ای بوده در آتن که در آنجا عبادتگاه و محل مخصوصی برای چندین تن از خدایان خود ساخته بودند . مبدا اسم موزه در یونان قدیم از روی معبدی که به میوزها مختص بود بوجود آمده است

و میوزها عبارت از دختران ژوپیتر بوده اند که خدایان الهام فصل علم و ادبیات و هنر و موسیقی و حجاری محسوب میشده اند تاریخ میوزها یا پریان الهام فصل شعر و هنر ، جای بس مهمی را در میتولوژی یونان به خود اختصاص داده است و داستانهای آن همیشه برای نویسندگان منبع الهام بوده است. بدین جهت در تاریخ رب النوع های یونان و همچنین در تاریخ هنر و ادبیات جهان ، موزه های نه گانه اساطیر یونان اهمیت و مقامی خاص دارند.

دانلود پارت اول   دانلود 

دانلود پارت دوم    دانلود 

دانلود پارت سوم    دانلود 

Pass : www.iranomran.com

 

فرهنگسرا ، همایش ، آمفی تئاتر

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

0 دیدگاه برای “دانلود نقشه اتوکد موزه با طراحی بسیار زیبا”

ارسال دیدگاه


8 − 4 =

Forum