دانلود کتاب طراحی هتل و مراکز اقامتی و نقشه یک هتل بسیار زیبا و محوطه سازی آن

آوریل 18, 2012 بدون دیدگاه

دانلود کتاب طراحی هتل و  مراکز اقامتی و نقشه یک هتل بسیار زیبا و محوطه سازی آن

 

نویسنده  :alejandro bahamon

توضیح : یکی از کتب فوق العاده در مورد طراحی هتلها که دید خوبی نسبت به پلان و فضاهای هتل میدهد و همچنین مهمترین اصل هتل که همان طراحی مناسب فضاهای حرکتی برای سرویس دهی بهینه هست را میتونید در هتلهای معرفی شده جستجو کنید. طراحی اتاقها ، لابی ، رستوران و … در کل کتابی است که شما در کتابخانه الکترونیکی خود به آن احتیاج دارید. (عجب جمله ای گفتم اگر خودم رو هاردم نداشتم الان شروع میکردم به دانلود ! )

دانلود از سرور ۱ (۴shared) : کتاب هتلهای جدید
دانلود از سرور ۲ (ifile) : کتاب هتلهای جدید
حجم فایل : ۱۹ مگابایت

برای ضوابط و قوانین مربوط به طراحی هتل ها ، هتل آپارتمانها و مهمانسراها ، شرایط مربوط به ستاره های هتل ، خدماتی که در هتل های چند ستاره وجود دارد و در هنگام طراحی از ابتدا باید به دیده آید (این فعل خیلی پارسی بود) و همچنین ضوابط مربوط به تعداد پارکینگها و … به بخش ضوابط سایت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مراجعه کنید. این ضوابط مربوط به سازمان میراث فرهنگی است و در صورتی که در تهران ( و حتی شهرستانها) هتل طراحی میکنید باید ضوابط شهرداری محل را در این خصوص مطالعه کنید مثل ضوابط تعداد پارکینگ و همچنین ارتفاع کف تا کف طبقات همکف ، اول ، طبقاتی که فضای ورزشی یا رستوران دارند … (شهرداری تهران تا همین اواخر ضوابط مخصوص هتل نداشت و با ساختمان برخورد مسکونی داشت …)

هتلها در تهران ( و باز احتمالا شهرستانها) سه مرجع تصویب دارند که مهر آنها باید پای نقشه ها باشد : یکی سازمان میراث فرهنگی دوم آتش نشانی و سوم شهرداری … تصویب نقشه ها در هرکدام از این مراجع ۲٫۳۳ خوان میشود یعنی جمعا ۷ خوان.

Hotel-www.IranOmran.com

[nggallery id=23]

کتاب و مجلات معماری, نقشه های معماری و سازه

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

0 دیدگاه برای “دانلود کتاب طراحی هتل و مراکز اقامتی و نقشه یک هتل بسیار زیبا و محوطه سازی آن”

ارسال دیدگاه


9 + 2 =

Forum