قابل توجه فارغ التحصبلان رشته های برق الکترونیک ، مکانیک و کارشناسی نا پیوسته سایر رشته ها

نوامبر 07, 2012 بدون دیدگاه

معاونت اداره مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی جهت برطرف کردن ابهامات برخی ادارات استان ها پیرامون صدور پروانه اصلی یا مرتبط ، تصمیم های گرفته شده در این زمینه را با صدور اطلاعیه ای به استان ها  اعلام کرد. سازمان استان نیز متعاقبن  باید با اطلاع رسانی در این خصوص ، اعضا را به پیگیری وضعیت خود  و تغییر پروانه های اشتغال به کار مرتبط به اصلی دعوت کند.

 

 

 

 

متن اطلاعیه:

مدیران کل محترم راه و شهرسازی استانها

سلام علیکم

نظر به استعلام برخی ادارات راه و شهرسازی استانها ، به آگاهی می رساند ، جلسه کمیسیون تبصره 2 ماده 7 در تاریخ 27/4/91 تشکیل گردید . در آن جلسه در خصوص بعضی از رشته ها به شرح زیر تصمیم گیری شد .

1.       رشته کارشناسی پیوسته مهندسی برق – الکترونیک همانند رشته مهندسی برق – قدرت ، رشته اصلی تاسیسات برقی ساختمان می باشد .

2.       دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی مکانیک بدون گرایش در صورتیکه واحد های مشخص شده در جدول 5-7 (دروس تخصصی تاسیسات) مصوب هفتصد و چهل و چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری مورخ 19/10/88 گذرانده باشند ، می توانند پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته تاسیسات مکانیکی ساختمان دریافت نمایند .

3.       صدور پروانه اشتغال به کار در رشته اصلی برای فارغ التحصلان کارشناسی ناپیوسته رشته های مندرج در ماده 6 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، در صورت گذرانیدن کلیه واحدهای کارشناسی پیوسته همان رشته بلامانع می باشد .

4.       به فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته رشته های مرتبط با مهندسی ساختمان مطابق ماده 7 قانون مذکور در صورت گذرانیدن کلیه واحدهای مشخص شده در هر رشته مطابق جداول مصوب کمیسیون هم ارزی رشته ها، پروانه اشتغال به کار در رشته مرتبط با مهندسی با حدود صلاحیت نظارت بر حسب سنوات و طراحی ( و یا محاسبات) حداکثر پایه 2 تعلق می گیرد . لذا اشخاصی که با مدرک موضوع بنده های فوق الذکر برای عضویت در ششمین دوره انتخابات هیات مدیره داوطلب شده اند یا در دوره های قبلی عضو اصلی یا علی البدل هیات مدیره بوده اند می توانند در انتخابات مذکور با رعایت سایر شرایط شرکت نمایند .

ابولفضل صومعلو

معاون وزیر

نظام مهندسی | کارشناس دادگستری

درباره نویسنده

نویسنده مشخصات خود را وارد نکرده است

0 دیدگاه برای “قابل توجه فارغ التحصبلان رشته های برق الکترونیک ، مکانیک و کارشناسی نا پیوسته سایر رشته ها”

ارسال دیدگاه


5 + = 9

Forum